A budapesti Békéltető Testület izgalmas kérdéseket tett fel a webáruház indítással kapcsolatban és meg is válaszolta ezeket a kérdéseket. Az online kereskedelem egyre népszerűbb az emberek körében, azonban saját webáruház indítása során pár dologra érdemes oda figyelni.
Ha többet akar tudni a webáruház indításról itt érhető el! Mi most elsősorban egy olyan dologra szeretnénk felhívni a figyelmet, amit sokan elhanyagolnak. Sok webáruházban hiányzik a termékleírás vagy ha van is, akkor az nem több, mint egy félmondat. Ha a vásárlók gyakran teszik fel ugyanazokat a kérdéseket a termékről, akkor valószínűleg van hiány az oldalon. A fotó vagy a termék neve lehet, hogy jól szemlélteti a produktumot, ugyanakkor bővebb tájékoztatást csak a termékleírás adhat. Ez lehet, néhány összecsapott mondat, ugyanakkor profi marketing szöveg is, aminek hatására úgy érzi az oldalra látogató, hogy neki ezt a terméket vagy szolgáltatást neki találták ki.
A vásárlónak azt kell éreznie, hogy kellő mértékben tájékoztatva lett. Ha neki kell keresgélnie, hogy a termékre jár-e garancia, a házhozszállítás milyen költségekkel jár, milyen fizetési lehetőségei vannak, akkor valószínű, hogy inkább keres egy másik webáruházat, ahol bővebb tájékoztatást talál és inkább onnan vásárolja meg a kinézett terméket. A termékeken fel kell tüntetni megfelelő működéssel kapcsolatos tájékoztatót. Jogilag is kötelező a webáruházban több szöveges tartalmat is feltüntetni. A webáruház létrehozása a legelső lépés, de ha őszinték akarunk lenni, a legnehezebb feladat annak működtetése, ismertté tétele. Ehhez kérhető marketing szakemberek, szövegírók segítsége, amivel a webáruház tulajdonos nem csak időt és energiát spórol, de profi munkát is kap.