Milliós büntetés az eredménye a rossz közösségi média használatnak

Manapság az emberek többsége jelen van valamelyik online felületen. Manapság a posztolás megszokott tevékenység, sokan egyik posztot rakják ki a másik után. Az egyszerű ember esetében is fontos, hogy meggondolja miket posztol, azonban ez a vállalkozásokra fokozottan igaz. Ugyanis a meggondolatlan posztolás, akár több milliós büntetéshez is vezethet!

A helytelen posztolásról és az ehhez kapcsolódó büntetésekről itt tudhat meg bővebb információkat! A posztolás kapcsán nem mindegy, hogy egy magánember posztol a mindennapi életének egy-egy mozzanatáról vagy egy vállalkozás posztol a bevételei növelése céljából. Mivel utóbbinak haszonszerzés a célja, így nagyon fontos, hogy ez fel legyen tüntetve. Abban az esetben, ha egy ismert ember ellenszolgáltatásért cserébe egy terméket vagy szolgáltatást hirdet, szintén fel kell tüntetnie, hogy reklámról van szó. Természetesen ennek ellentétére is van példa, hiszen példa a fitness hírességnek, Rubint Réka cégeinek, az Alakreform Kft-nek három millió forintos és a The Body Shop termékeket forgalmazó Avanzo-Trade Kft kétmillió forintos büntetést kellett fizetnie, mivel elmulasztották feltüntetni, hogy reklámról van szó.

Ha nagyon le akarjuk egyszerűsíteni, a reklámozni kívánt termék vagy szolgáltatás esetében posztoláskor fel kell tüntetni a #reklam jelölést. Ha ez nem történik meg, akkor a hatóságok, akik folyamatosan figyelik a maszkokat, bármikor komoly büntetést szabhatnak ki, akár több millió forintos értékben. A büntetések elkerülésének egyik legbiztosabb módja a social media manager alkalmazása, aki tisztában van a jogszabályokkal és pontosan tudja mi kell ahhoz, hogy kapjon komoly büntetéseket a vállalkozás! Bővebb információkat az atpszovegiras.hu weboldalon talál!